mimka
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CiEmNoŚć
|
Wysłany: Sob 23:29, 06 Paź 2007 Temat postu: ŁAPACZ MYŚLI |
|
|
- Maska Adonisa - zwiększa charyzmę postaci - koszt 10 pkt krwi
- Maska Kaliguli - zwiększa wpływy postaci - koszt 10 pkt krwi
dodatkowo Łapacz posiada ważną ceche Szczęście + 5 która pozwala mu na wyprawach zwłaszczxa dalekich znajdowac artefakty w postaci magicznej broni zbroi bizuteri i spodni
Napadanie:
Zwiększenie wpływów przydaje się przy ataku. Dzięki tej arkanie praktycznie zawsze dojdzie do starcia.
Oblężenie (atak i obrona):
Żadna arkana, podczas gdy ty jesteś napastnikiem nie przyda się. Podczas gdy to ty jesteś oblegany przydaje się Maska Adonisa. Zwiększona charyzma daje dodatkową ochronę przeciwko wrogim napadom.
Ustawienie AI: wrzucenie arkany zwiększającej charyzmę
Ustawienie na wyprawach: Zależnie od ilości punktów umiejętności i poziomu trudności, obie arkany się przydają. (Czyli np. idąc na wyprawę łatwą i mając 15 charyzmy nie ma sensu „włączać” Maski Adonisa)
Trudności i ułatwienia w walce i obronie z innymi rasami:
Ssak - obojętnie z jakiej arkany korzystamy, w przypadku przejęcia i tak arkana nie obróci się przeciwko nam. Jest to najłatwiejszy przeciwnik dla ŁM zarówno dla ataku jak i obrony.
Władca Zwierząt – często łatwo doprowadzić do walki, ale dużo ciężej ją wygrać. Jest to zdecydowanie najcięższa postać, jeżeli ją zaatakujemy. W przypadku obrony jest trochę łatwiej.
Kultysta – Przeciwnik średniej wagi, ciężko go trafić białą bronią, ale ŁM jest stworzony do korzystania z broni palnej, więc nie jest aż tak ciężko. Czasami stwarza problemy przy ataku dzięki dobrze rozwiniętej spostrzegawczości, (czyli wykrywa nasze działania).
Łapacz Myśli – Przeciwnik średniej wagi zarówno przy obronie jak i przy ataku. Z tym, że praktycznie zawsze dojdzie do starcia, za to trochę łatwi
Post został pochwalony 0 razy
|
|