Autor Wiadomość
mimka
PostWysłany: Sob 23:29, 06 Paź 2007    Temat postu: SSAK

- Cisza Krwi - Niweluje efekt dowolnych wrogich arkan - koszt 15 pkt krwi

- Wyssanie mocy - Przejmuje dowolne wrogie arkana - koszt 30 pkt krwi



Napadanie:

Obie umiejętności się przydają, ale co jak i gdzie zależy już bardziej od upodobań przeciwnika oraz rasy.



Oblężenie (atak i obrona):

Jeżeli mamy do czynienia z oblężeniem klanowym to lepiej jest użyć ciszę krwi z tego względu, że blokując jej arkany ułatwisz życie swoim klanowiczom (a jesteś w stanie więcej zablokować niż przejąć). W przypadku użycia wyssania mocy wzmacniasz siebie, ale nie jesteś w stanie całkowicie zniwelować efektu działania arkan tego przeciwnika.

Jeżeli jesteś liderem oblężenia to lepiej użyć wyssania mocy, gdyż dzięki temu możesz dłużej „pożyć” (utrata lidera oblężenia powoduje zmniejszenie obrażeń całego klanu o 10%)

W przypadku oblężenia jednoosobowego panuje wolna amerykanka ?



Ustawienie AI: Tutaj ciężko coś doradzić. Najlepiej zmieniać co parę dni – raz włączać a raz wyłączać wszystkie arkany, z tego względu, że wiele osób napadając na ssaki celowo nie włącza swoich arkan.



Ustawienie na wyprawach: ssak w ogóle nie powinien włączać arkan na wyprawach, bo nic mu nie dadzą, chyba że chce się pozbyć punktów krwi.



Trudności i ułatwienia w walce i obronie z innymi rasami:



Ssak – W napadach nie ma sensu włączać arkan. W oblężeniach jest to duża pomoc jeżeli włączymy ciszę krwi (ułatwimy życie innym wampirom z klanu, którzy nie stracą tym sposobem swoich dodatkowych umiejętności pochodzących z arkan). Jest to średniej trudności przeciwnik.



Władca Zwierząt –. Tą rasę można pokonać jej własną bronią. Władcy najczęściej używają arkany dających siłę w przypadku niwelacji i częściowego przejęcia można mocno uprzykrzyć je

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group