Autor Wiadomość
mimka
PostWysłany: Sob 23:27, 06 Paź 2007    Temat postu: WŁADCA ZWIERZĄT

- Dziki Szał - zwiększa siłę postaci - koszt 10 pkt krwi

- Skóra Bestii - zwiększa odporność postaci - koszt 20 pkt krwi



Napadanie:

Lepiej włączyć Dziki Szał, gdyż jest tańszy, a i tak władca ma o 20% życia więcej. Lepiej szybciej skończyć z przeciwnikiem ?



Oblężenie (atak i obrona):

Tutaj obowiązuje ta sama zasada jak przy napadaniu. Odporność ci się przyda najwyżej wtedy gdy jesteś liderem oblężenia.



Ustawienie AI: Jedna i druga umiejętność się przydaje.



Ustawienie na wyprawach: Obie się przydają – zależne od braków punktów umiejętności.



Trudności i ułatwienia w walce i obronie z innymi rasami:



Ssak – Jest to średniej wagi przeciwnik, gdy korzystasz z podwyższenia siły, gdyż ssak nie jest w stanie przejąć, ani zniwelować wszystkich dodanych punktów siły. Gdyby Ssak i władca mieli po 100 pk do dyspozycji to Ssak jest w stanie przejąć 3 punkty siły lub zniwelować 6, podczas gdy władca jest w stanie dorzucić sobie 10 punktów siły!



Władca Zwierząt – Tutaj stawka jest wyrównana, spodziewaj się, że przeciwnik będzie miał włączony Dziki Szał.



Kultysta – Oto największa zmora Władcy. Chociaż nie wiem ile mógłbyś mieć siły i tak będziesz miał z kultystą problem, gdyż on sobie podwyższy zręczność i go po prostu nie trafisz.



Łapacz Myśli – Jest to najłatwiejszy przeciwnik. Jego arkany praktycznie ci nie zagrażają. Przewaga arkan jest tutaj bardzo widoczna i poradzisz sobie z nim bez problemu. Podczas ataku będzie Ci trochę ciężej, ale nie odczujesz tego wyraźnie, natomiast gdy będziesz się bronić zrobisz z niego masakrę

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group